Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

GSX-R125 2018

Ekscytujący wybór, emocje GSX-R!

GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom na zaznawanie szczególnego uczucia jazdy motocyklem GSX-R, a wszystko to dzięki połączeniu silnika o pojemności 124cm3 z lekkim i kompaktowym podwoziem. Najlepszy stosunek mocy do masy motocykla w klasie motocykli do 125cm3. Ekscytujący wybór, emocje GSX-R!

Kategoria A1 lub B - to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki. Codzienne użytkowanie motocykla GSX-R125 to niekończąca się przyjemność połączona z masą sportowych emocji.

Światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

Nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

Światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

Nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

Światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

Nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

Światła przednie i pozycyjne LED

Tradycyjnie, jak w każdym GSX-R światła w GSX-R125 to ustawione nad sobą lampy LED, ze światłami mijania nad drogowymi i lampami pozycyjnymi po bokach.

Nowoczesny silnik

Jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik z dwoma wałki rozrządu, rozwiązanie bardzo rzadko spotykane w tej klasie.

układ wydechowy

Przyjemnie brzmiący układ wydechowy wyposażony został w tłumik zakończony dwiema końcówkami.

dynamiczna sylwetka

Rozstaw osi 1300 mm i siedzisko na wysokości 785 mm.

Optymalne proporcje - najlżejszy i najszybszy

Widok od góry - GSX-R125

Tradycyjnie GSX-R musi mieć najmocniejszy silnik w kategorii... i ma!

Najlżejszy motocykl w swojej kategorii, ma to szczególnie duże znaczenie a klasie 125cm3.

Średnie spalanie w codziennej jeździe na bardzo niskim poziomie.

Zastosowane technologie

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

wyświetlacz LCD

Szeroki zakres informacji - obroty, prędkość, przebieg dzienny, zapięty bieg oraz shiftlight sugerujący zmianę biegu na wyższy (do samodzielnej konfiguracji).

ABS

Chroni przed zablokowaniem kół w razie nagłej zmiany nawierzchni podczas hamowania lub zbyt dużej siły hamowania.

System bezkluczykowy

Wyposażyliśmy GSX-R125 w wygodny bezkluczykowy zapłon. Do włączenia silnika wystarczy, by kluczyk znajdował się w pobliżu motocykla.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa124,4 cm3
Moc maksymalna11 kW (15 KM) / 10000 obr./ min
Przekładnia6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita2020 mm
Szerokość całkowita700 mm
Wysokość całkowita1078 mm
Rozstaw kół1300 mm
Prześwit160 mm
Wysokość siedzenia785 mm
Masa własna 134 kg
Zawieszenie - przódTeleskopowe, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l