Prezentacja Galeria i filmy Cennik Dane techniczne Kolorystyka
Street

GSX-S1000A/FA 2017

GSX-S1000F / FA został stworzony, by doświadczonym, ceniącym sportowe wrażenia kierowcom zapewniać maksymalną przyjemność z jazdy w warunkach ruchu drogowego. Model ten dostępny jest w dwóch wersjach: miejskiej GSX-S1000A oraz bardziej turystycznej GSX-S1000FA z pełnym zestawem sportowych owiewek oferujących solidną ochronę przed wiatrem.

Czterosuwowy, chłodzony cieczą rzędowy silnik DOHC o pojemności 999 cm3, to dostrojona do eksploatacji w ruchu ulicznym wersja legendarnego silnika GSX-R1000 z lat 2005-2008. Zadbano w nim o przewidywalność reakcji na otwarcie przepustnicy i umożliwienie natychmiastowego, w pełni kontrolowanego przyspieszania. Wynikiem są ekscytujące osiągi i pełna adrenaliny sportowa jazda.

W motocyklu GSX-S1000F / FA legendarny silnik został dostrojony pod kątem eksploatacji w rzeczywistych warunkach ruchu drogowego, ale bez pozbawiania go surowej mocy GSX-R1000 – wysokiego momentu przy niskich obrotach i osiągów wyzwalających tym więcej adrenaliny, im wyższe są obroty silnika.

GSX-S1000F / FA otrzymał zaawansowany system kontroli trakcji Suzuki, umożliwiający kierowcy pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych. Dzięki temu można cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, przy mniejszym stresie i ograniczonym zmęczeniu kierowcy.

Nowo stworzone podwozie charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając zwinność i radość jazdy na motocyklu kierowcom nawet o bardzo zróżnicowanej budowie. Podwozie konstruowano z myślą wygodnej jeździe na wszystkich rodzajach dróg publicznych, w ruchu miejskim, na autostradach, drogach lokalnych i na krętych odcinkach dróg.

GSX-S1000F / FA robi wrażenie swoim dzikim, odważnym i agresywnym wyglądem. Niska sylwetka i ostro ukształtowany przód podkreślają znakomita dynamikę motocykla, a połączenie czarnego tworzywa i części malowanych podkreśla sportowy, agresywny wygląd motocykla.

Najważniejsze cechy GSX-S1000F / FA:

Dla osiągów:

  • rzędowy, 4-cylindrowy silnik 999 cm3 bazujący na legendarnym GSX-R1000;
  • precyzyjnie dostrojony system wtrysku paliwa;
  • lekkość konstrukcji;
  • na nowo opracowana, lekka i zwarta aluminiowa rama;
  • lekki, sztywny aluminiowy wahacz;
  • widelec przedni KYB w układzie upside down;
  • Montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo.


Dla wygody:

  • system kontroli trakcji z 3 trybami pracy;
  • lekki, sterowany cyfrowo ABS;
  • sportowa, ale jednocześnie wygodna, wyprostowana pozycja kierowcy;
  • w wersji GSX-S1000FA pełny zestaw sportowych owiewek dający ochronę przed wiatrem.
  • przejrzysty zestaw wskaźników, w całości w technologii LCD.


Dla oka i satysfakcji:

  • charakterystyczny, agresywny wygląd;
  • światła pozycyjne i tylna lampa w technologii LED;
  • aluminiowa kierownica Renthal;
  • starannie dostrojone brzmienie układów dolotowego i wydechowego.