V-Strom 1050 DE MISTRZ PRZYGODY

V-Strom 1050 DE logo

Ma wytrzymałą konstrukcję, jest jednak przy tym zwinny i poręczny. Ten motocykl jest zawsze gotowy, aby zabrać was dokąd zechcecie! Nowy V-Strom 1050 DE jest niczym przepustka do świata, w którym to wy sami wyznaczacie granice. Chcesz poczuć radość beztroskiego zwiedzania, bez względu jak daleko jest cel? Poczujcie swobodę z nowym Suzuki V-Strom 1050 DE, który zbudowano, aby pokonywać długie dystanse i wygodnie dotrzeć choćby na koniec świata. V-Strom 1050 DE gwarantuje przygodę, a trasy, w które wyruszycie, zawsze będą najbardziej ekscytujące.

V-Strom 1050 DE. MISTRZ PRZYGODY

CHOĆBY NA KONIEC ŚWIATA

Solo lub w parze. Z bagażem nawet na dłuższą wyprawę. V-Strom 1050 DE jest do jazdy w lekkim terenie, choć oczywiście sprawdzi się również na co dzień. Wygodny, mocny, wielozadaniowy. Taki jest najnowszy motocykl Suzuki. Sprawdzony w off-roadzie.

DWIE DEKADY V-STROMA

DNA SUZUKI WPISANY W DESIGN

W 1988 roku Suzuki zaprezentowało model DR-Z800, który został przetestowany w legendarnie trudnym rajdzie Paryż-Dakar! DR-Z800 miał wyjątkową sylwetkę, w której dominował przedni błotnik – od ponad 30 lat to jest znak rozpoznawczy „projektowego DNA” stylistów z Japonii. DR-Z był kompaktowy, lekki i zarazem wytrzymały. Nowy V-Strom 1050 DE pozostaje wierny swojemu protoplaście ze świata rajdów.

V-Strom 1050 DE Front

PONADCZASOWY STYL

Popularna seria motocykli Suzuki zadebiutowała dokładnie przed 20 laty. Teraz na rynek trafia kolejna ewolucja V-Stroma, która jest na wskroś nowoczesną interpretacją Suzuki DR-Z. Dzięki prostszym i ostrzejszym liniom motocykl zyskał bardziej agresywny a zarazem wyrafinowany wygląd.

2002 - 2014

I GENERACJA 2002 - 2014

Pierwsza generacja modelu V-Strom ceniona za wszechstronność i wygodę. Przedstawiony jako nowa koncepcja sportowego motocykla turystycznego V-Strom 1000 podbił serca motocyklistów na całym świecie za swoją wszechstronność i wygodę.

2014 - 2020

II GENERACJA 2014 - 2020 light

Wśród innowacji drugiej generacji znalazły się m.in. kontrola trakcji. Powróciła charakterystyczna stylizacja nawiązująca do modelu DR-BIG. Niezmiennie model chwalono za komfort i wytrzymałość.

2020 - 2022

III GENERACJA 2020 - 2022

Debiut Suzuki V-STROM 1050/XT z ostrzejszą, bardziej agresywną stylistyką oraz mocniejszym silnikiem. W trzeciej generacji wprowadzono inteligentny system jazdy Suzuki (S.I.R.S).

The Master of Adventure

NOWY V-Strom 1050 DE

ZAWIESZENIE I RAMA

V-Strom 1050 DE logo

Kompaktowe, lekkie podwozie motocykla V-Strom 1050 DE zaprojektowano, aby zmaksymalizować komfort, funkcjonalność oraz przyjemność z jazdy. Nowa konstrukcja sprzyja łatwej obsłudze, ale też pozwala zapanować nad maszyną niezależnie od tego, czy jeździsz po asfalcie, pokonujesz polne drogi lub terenowe szlaki. Wynikiem pracy zespołu konstrukcyjnego inżynierów z Japonii jest naprawdę solidne podwozie wszechstronnego motocykla turystycznego.

rama-i-zawieszenie

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

solidna-aluminiowa-rama

SOLIDNA RAMA Z ALUMINIUM

Jakość ram to priorytet Suzuki! W nowym V-Stromie wykorzystano odlewy i wytłoczki z aluminium, żeby całość była odpowiednio wytrzymała i zachowała właściwą sztywność. Rama w najnowszym motocyklu jest dodatkowo wzmocniona pod kanapą, lekka i niezawodna.

zoptymalizowane-zawieszenie

ZOPTYMALIZOWANE ZAWIESZENIE

Przedni widelec upside-down od KYB zapewnia płynną jazdę i doskonałą charakterystykę tłumienia, co znakomicie sprawdzi się w turystyce. W pełni regulowane zawieszenie przednie i tylne pozwala na dopasowanie ustawień motocykla do wymagań lub warunków. Zawieszenie KYB z tyłu (typu monoshock) wpływa na stabilność w czasie jazdy. Napięcie wstępne sprężyny można łatwo regulować za pomocą ręcznego pokrętła.

efektywny-uklad-hamulcow

SKUTECZNY UKŁAD HAMULCOWY

Czterotłoczkowe zaciski Tokico i dwie pływające tarcze o średnicy 310 mm. Taka konstrukcja sprawia, że Suzuki w każdych warunkach świetnie hamuje. Stabilność przy zatrzymywaniu gwarantuje hamulec tarczowy z tyłu oraz system ABS.

The Master of Adventure

NOWY V-Strom 1050 DE

KOMFORT W DALEKICH PODRÓŻACH

V-Strom 1050 DE logo

Nowy V-Strom 1050 DE został wyposażony w szereg udogodnień zapewniających pełną kontrolę i komfort – od wygodnej kanapy po szybę przednią.

komfort-dalekich-podrozy

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

regulowana-szyba

SZYBA Z PRZODU

Jej kształt i rozmiar dobrano tak, aby poprawić komfort na długich dystansach w terenie.

komfortowe-dzielone-siedzisko

WYGODNIE ZA KIEROWNICĄ

Kierowca siedzi nieco niżej od pasażera, co nie tylko poprawia sylwetkę, ale też pozwala na pewniejsze opanowanie motocykla stojącego np. na skrzyżowaniu, pod sygnalizatorem. Opcjonalnie (na liście oryginalnych akcesoriów Suzuki) można zamówić kanapę, w której siedzisko kierowcy można podnieść.

koła

KOŁA Z OPONAMI DUNLOP TRAILMAX MIXTOUR

Motocykl otrzymuje koła z aluminiowymi obręczami ze szprychami – takie najlepiej sprawdzają się na kiepskiej nawierzchni i są odpowiednio wytrzymałe w terenie. Przednie koło ma średnicę 21 cali i gwarantuje większą stabilność oraz lepszą kontrolę na luźnej nawierzchni. Ogumienie (opony Trailmax Mixtour z bieżnikiem z niewielkimi blokami) dostarcza Dunlop.

silnik

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY

Motocykl napędza czterosuwowy silnik V-Twin DOHC 900, o pojemności 1037 cm3. Charakteryzuje się dużą elastycznością i ma łagodną krzywą przebiegu momentu w średnim zakresie obrotów oraz generuje wysoką moc. Dwucylindrowa jednostka pozwoliła na stworzenie bardziej smukłej ramy nośnej przy jednoczesnym obniżeniu środka ciężkości.

S.I.R.S.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM

Inteligentny system wspomagający kierowcę w prowadzeniu i podczas hamowania. Gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo w podróży oraz codziennej eksploatacji.

IMU

Sześcioosiowy IMU

IMU to akcelerometry i żyroskopy zintegrowane we wspólnej kompaktowej obudowie. Sześcioosiowe urządzenie mierzy prędkość kątową i przyspieszenie, stale monitorując skok, przechył oraz odchylenie motocykla podczas jazdy. Moduł IMU wspomagają elektroniczne systemy S.I.R.S.

QUICKSHIFTER

DWUKIERUNKOWY QUICKSHIFTER

Pozwala zmieniać przełożenia (na wyższe lub niższe) bez użycia dźwigni sprzęgła. Quickshifter, który wykorzystano także w modelu GSX-S1000GT, pozwala na szybszą i bardziej płynną zmianę biegów. Wystarcza do tego jeden ruch stopą, co zmniejsza zmęczenie kierowcy, zwiększając jednocześnie przyjemność z jazdy. Biegi można też zmieniać konwencjonalnie – quickshifter da się wyłączyć.

uklad-kontroli-trakcji

SUZUKI TRACTION CONTROL (STCS)

Kontrola trakcji ma trzy poziomy ustawień lub można ją całkowicie wyłączyć. Podobnie jak w modelu 1000GT im wyższy tryb, tym Traction Control ingeruje mocniej, aktywnie ograniczając poślizg tylnego koła.

MTBS

SUZUKI MOTION TRACK BRAKE SYSTEM (MTBS)

Dane dostarczane przez moduł IMU są uzupełniane informacjami o prędkości obu obracających się kół. Dzięki temu ABS może działać również na zakrętach, gdy motocykl jest pochylony. Pozwala to utrzymać przyczepność, a więc poprawia bezpieczeństwo w jeździe na łukach.

W trybie „1” urządzenie ingeruje w minimalnym stopniu. W trybie „2” jest zdecydowanie bardziej pro-aktywne.

Uwaga. Suzuki zawsze zaleca zachowanie bezpiecznej prędkości i dostosowanie jej do pogody oraz warunków panujących na drodze.

tempomat

Tempomat

Redukuje zmęczenie w trasie na długim dystansie i ze stałymi prędkościami. Pozwala utrzymać prędkość bez konieczności obsługi przepustnicy. System w DL1050DE działa już na drugim biegu (lub wyższych przełożeniach) w zakresie 2- 7 tysięcy obr./min, a więc w praktyce jazda z włączonym tempomatem jest możliwa już od prędkości 25 km/h.

tryb-gravel

Tryb G-Gravel (szuter)

Oprócz trzech trybów kontroli trakcji (i możliwości jej całkowitego wyłączenia) V-Strom 1050 DE ma nowy tzw. Tryb G, w którym zapłon jest opóźniony. W ten sposób łatwiej poruszać się z ograniczonym poślizgiem tylnego koła po nieutwardzonych nawierzchniach.

Uwaga: Ponieważ tryb G (Gravel) pozwala na pewien poślizg tylnego koła, nie nadaje się do stosowania na nawierzchniach utwardzonych.

tryb-wlaczania-tylnego-abs

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

Tryb wyłączania ABS w tylnym kole

Dzięki temu motocykl pewniej prowadzi się po szutrze. Ponadto układ hamowania Motion Track został zoptymalizowany pod kątem większego przedniego koła, zmienionej geometrii podwozia i zwiększonego skoku zawieszenia.

Uwaga. Suzuki zawsze zaleca zachowanie bezpiecznej prędkości i dostosowanie jej do pogody oraz warunków panujących na drodze.

przelacznik-trybu-jazdy

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Przełącznik trybu jazdy. Moduł SDMS współpracuje z układem elektronicznego sterowania przepustnicą. Kierowca ma do dyspozycji 3 tryby, które różnią się charakterystyką przebiegu krzywej mocy. Podczas każdej przejażdżki kierowca może dopasować zachowanie motocykla do warunków, preferowanego stylu jazdy itd.

hill-hold-control-system

HILL HOLD CONTROL SYSTEM

System kontroli wjazdu pod wzniesienie automatycznie aktywuje na 30 sekund hamulec tylny, gdy V-Strom zatrzyma się na stromym stoku (nawet po zwolnieniu dźwigni czy pedału hamulca). W ten sposób łatwiej ruszyć pod górę bez obawy o stoczenie.

load-dependent-control

LOAD DEPENDENT CONTROL SYSTEM

System sterowania zależnie od obciążenia. Rozpoznaje jego zmiany, automatycznie dopasowując reakcję układu hamulcowego. Zapewnia efektywne zatrzymywanie w każdej sytuacji.

slope-dependent-control

SLOPE DEPENDENT CONTROL SYSTEM

W czasie zjazdu ze wzniesienia elektronika przez cały czas monitoruje kąt pochylenia motocykla i ciśnienie w układzie hamowania, żeby zapobiec niepożądanemu odciążeniu tylnego koła i co za tym idzie osłabieniu siły hamowania przy zjeździe.

RIDE-BY-WIRE

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

RIDE-BY-WIRE ELECTRONIC THROTTLE SYSTEM

Układ elektronicznego sterowania przepustnicą wykorzystuje 32-bitowy moduł ECM, co umożliwia dużo dokładniejsze sterowanie mocą jednostki napędowej. ECM sprawia, że poszczególne systemy lepiej współpracują na poziomie poszczególnych trybów SDMS (np. bardzo precyzyjna praca dwukierunkowego quickshiftera).

uklad-wspomagajacy-uruchomienie

SUZUKI EASY START SYSTEM

Wspomaganie rozruchu motocykla za pomocą pojedynczego naciśnięcia rozrusznika (bez konieczności przytrzymywania przycisku do chwili zapłonu). Gdy motocykl jest na luzie, nie trzeba wciskać sprzęgła przy rozruchu – w momencie uruchomienia silnika rozrusznik zostaje automatycznie odłączony.

LOW-RPM

LOW RPM ASSIST SYSTEM

Wspomaganie przy niskich prędkościach obrotowych wykorzystuje zintegrowaną funkcję TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle-Speed Control) do płynnego zwiększania prędkości obrotowej w momencie zwalniania sprzęgła. Motocykl samoczynnie nie dopuszcza do zdławienia silnika, gdy ruszamy lub wolno jedziemy, a więc pomaga zapanować na V-Stromem w ruchu ulicznym, gdy często trzeba się zatrzymywać i zaraz ruszać. System -ulepszony i współdziałający z układem SCAS - został wykorzystany w nowym Suzuki GSX-S1000GT.

Specyfikacja techniczna

Moc maksymalna 107 KM przy 8500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 6 tys. obr./min
Długość całkowita 2390 mm
Szerokość całkowita 960 mm
Wysokość całkowita 1505 mm
Rozstaw osi 1595 mm
Prześwit 190 mm
Wysokość siedziska 880 mm
Masa własna 252 kg
Typ silnika czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-twin
Średnica i skok tłoka 100/66 mm
Pojemność silnika 1037 cm³
Stopień sprężania 11,5:1
Zasilanie w paliwo wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
System smarowania mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
Zawieszenie - przód odwrócony widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - tył sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Kąt główki ramy / wyprzedzenie 27°30' - 126 mm
Hamulce - przód tarczowe, podwójne
Hamulce - tył tarczowe
Opona przednia 90/90-21M/C 54H dętkowa
Opona tylna 150/70R17M/C 69H bezdętkowa
Zapłon elektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
norma Euro Euro 5
emisja spalin (g/km) (WMTC) 120 g/km
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) 5,2 l/100 km wg WMTC
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) 3 mapy (A, B, C)
Suzuki Traction Control System (STCS) 3 ustawienia + wyłączenie + tryb "G"
QuickShifter tak

NOWY WYŚWIETLACZ LCD, ERGONOMIA I PRZYDATNE WYPOSAŻENIE

NOWY WYŚWIETLACZ LCD

Suzuki V-Strom 1050 DE jest wyposażony w kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT LCD, który pełni rolę wielofunkcyjnej tablicy przyrządów. Panel jest bardzo czytelny i przejrzyście przekazuje wszystkie informacje. Obrotomierz pełni podwójną funkcję. Jest nie tylko programowalnym wskaźnikiem obrotów, który zaczyna migać, gdy tylko silnik osiągnie ustawioną wcześniej prędkość. Dodatkowo wskazuje również alerty i ostrzeżenia. Widoczność o każdej porze dnia i nocy poprawiają ustawienia wyświetlacza w trybie dziennym (białe tło) lub nocnym (tło czarne).

Intuicyjne, ergonomiczne przełączniki

Przełączniki w najnowszym V-Stromie tak rozmieszczono, aby szybko i bez tracenia czasu na ich szukanie (a więc minimalizując rozpraszanie uwagi kierowcy) uzyskać dostęp do poszczególnych funkcji czy trybów. Dla przykładu tryby S.I.R.S zmienia się przełącznikiem, a następnie przyciskami „góra/dół” umieszczonymi po lewej stronie kierownicy. W łatwy sposób można również uruchomić bądź wznowić tempomat (dedykowany przycisk na przełączniku po prawej stronie kierownicy).

GNIAZDO USB I DC12V

Po lewej stronie ekranu znajduje się gniazdo USB, które przydaje się np. do naładowania smartfona. Pod kanapą ukryto gniazdo DC12V, które może stanowić źródło zasilania dla urządzeń zewnętrznych.

UWAGA:

Korzystanie z portu USB, gdy silnik pracuje na biegu jałowym lub jest wyłączony, może prowadzić do wyładowania akumulatora.

* Nie ładuj żadnych urządzeń, gdy pada deszcz lub podczas mycia motocykla. * Zawsze zakładaj osłonę gniazda, gdy z niego nie korzystasz. Nieprzestrzeganie powyższych zaleceń może prowadzić do awarii i uszkodzenia motocykla lub ładowanych urządzeń.

NOWOCZESNE OŚWIETLENIE LED

Pionowy reflektor „w stylu Suzuki” doskonale oświetla drogę przed motocyklem. Warto wspomnieć, że wszystkie światła (także tylne, kierunkowskazy oraz pozycyjne) są w technologii LED. W porównaniu do reflektorów ze zwyczajnymi żarówkami, diody są trwałe i bardziej energooszczędne.

KOLORY

Champion Yellow No. 2 - Metallic Mat Sword Silver

Champion Yellow No. 2 - Metallic Mat Sword Silver

Pearl Vigor Blue - Pearl Brilliant White

Pearl Vigor Blue - Pearl Brilliant White

Glass Sparkle Black - Metallic Mat Black No.2

Glass Sparkle Black - Metallic Mat Black No.2

Cennik

Rok produkcji:

Rok modelowy 2024

Model Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
V-Strom 1050 DE 72 900

Rok modelowy 2023

Model Cena poprzednia*
(PLN, brutto)
Cena promocyjna
(PLN, brutto)
Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
V-Strom 1050 DE 71 900 61 900 71 900
Model Cena poprzednia*
(PLN, brutto)
Cena promocyjna
(PLN, brutto)
Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
V-Strom 1050 DE 67 900 65 900 72 900

Promocja obowiązuje w dniach 09.12-31.12.2024

*Najniższa cena w okresie 30 dni przed tą obniżką

Promocja obowiązuje w dniach 01.12-31.12.2024

*Najniższa cena w okresie 30 dni przed tą obniżką

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Akcesoria

Oryginalne akcesoria Suzuki zamienią każdą przejażdżkę Nowym V-Stromem w niezapomnianą wyprawę
Rurowa osłona silnika

Rurowa osłona silnika

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność i ochronę.

Aluminiowa osłona łańcucha

Aluminiowa osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Podgrzewane manetki

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią odpowiednią ciepłotę dłoniom podczas jazdy.

Poszerzony podnóżek

Poszerzony podnóżek

Czarny, amortyzowany, z zakresem regulacji do przodu ok. 10 mm (przód - tył) i 3 ustawieniami umożliwiającymi zmianę wysokości w zakresie 20 mm. Komplet na prawą i lewą stronę.

Obniżone siedzisko

Obniżone siedzisko

Obniżone o 30 mm w stosunku do standardowego siedziska, zapewnia bezpieczniejszą pozycję stojącą niższym kierowcom. Łatwy montaż w miejsce standardowego siedziska. Dostępne dwie wersje kolorystyczne:

  • Szaro - czarne
  • Niebiesko - czarne
Podwyższone siedzisko

Podwyższone siedzisko

Podwyższone o 30 mm w stosunku do standardowego siedziska – bardzo wygodne rozwiązanie dla wyższych kierowców. Łatwy montaż w miejsce standardowego siedziska. Dostępne dwie wersje kolorystyczne:

  • Szaro - czarne
  • Niebiesko - czarne
Naklejka ozdobna koła (szara)

Naklejka ozdobna koła (szara)

Naklejka ozdobna na rant obręczy przedniego lub tylnego koła z logo V-Strom (kolor szary).

Naklejka ozdobna koła (czerwona)

Naklejka ozdobna koła (czerwona)

Naklejka ozdobna na rant obręczy przedniego lub tylnego koła z logo V-Strom (czerwona).

Folia ochronna na zbiornik paliwa

Folia ochronna na zbiornik paliwa

Naklejki ochronne z bezbarwnej folii samoprzylepnej, zabezpieczające powierzchnię zbiornika przed zarysowaniem w okolicy kolan (dwie sztuki).

Tankbag duży

Tankbag duży

Wykonany z wytrzymałej tkaniny nylonowej z odblaskowymi lamówkami. Regulowana pojemność od 11 do 15 litrów, w zestawie pokrowiec przeciwdeszczowy, nylonowa nakładka mocowania i pas naramienny. Maksymalne obciążenie: 2,5 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

Tankbag mały

Tankbag mały

Wytrzymały aluminiowy czarny kufer centralny o pojemności 38 litrów i maksymalny obciążeniu 3 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

Aluminiowy kufer centralny (czarny / srebrny)

Aluminiowy kufer centralny (czarny / srebrny)

Wytrzymały aluminiowy czarny lub srebrny kufer centralny o pojemności 38 litrów i maksymalny obciążeniu 3 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

Zestaw aluminiowych kufrów bocznych (czarnych / srebrnych)

Zestaw aluminiowych kufrów bocznych (czarnych / srebrnych)

Zestaw wytrzymałych aluminiowych czarnych lub srebrnych kufrów o pojemności 37 litrów i maksymalnym obciążeniu 3 kg (każdy). Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowania - stelaże (oddzielne elementy)

Szyba turystyczna

Szyba turystyczna

Podwyższona o 80 mm w stosunku do szyby standardowej szyba turystyczna zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem w czasie dalekich podróży.

Zestaw regulacji szyby

Zestaw regulacji szyby

Zestaw umożliwiający regulację wysokości szyby w zakresie 50 mm.

Zestaw lamp przeciwmgłowych LED

Zestaw lamp przeciwmgłowych LED

Zestaw świateł diodowe skuteczniej oświetla drogę w trudnych warunkach drogowych lub w czasie jazdy terenowej.

Zamów ofertę

Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.

1
Wybierz miejscowość i znajdź najbliższego dealera
2
Podaj nam Twoje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

* Pole obowiązkowe.