Wszechstronny crossover, który łączy sportową zwinność z turystycznym komfortem. Lekka, smukła konstrukcja i naturalna, wyprostowana pozycja za kierownicą zapewniają pewność prowadzenia i wygodę w każdych warunkach – od miejskich ulic po górskie serpentyny.
Nowoczesne systemy wspomagające kierowcę dbają o płynność jazdy i bezpieczeństwo, a dopracowana aerodynamika oraz detale podkreślają dynamiczny charakter motocykla.
Suzuki SV-7GX łączy charakter legendarnego SV650 z uniwersalnością crossovera. Smukła konstrukcja, 17-calowe koła i wyprostowana pozycja zapewniają komfort oraz precyzyjne prowadzenie na różnych nawierzchniach.
Motocykl napędza silnik V-Twin 645 cm³ (54 kW) z elektronicznym sterowaniem przepustnic, trzema trybami jazdy, kontrolą trakcji oraz dwukierunkowym quickshifterem. Aerodynamikę poprawiają regulowana szyba, owiewki i osłony dłoni, co zwiększa wygodę w zmiennych warunkach atmosferycznych i chroni przed kurzem. SV-7GX to lekki, zwinny i wszechstronny motocykl dla każdego.
Suzuki SV-7GX został zaprojektowany tak, aby każda podróż była przyjemnością. Nisko zamontowana kanapa (795 mm), kompaktowe wymiary i wąska sylwetka sprawiają, że wsiadanie i zatrzymywanie się jest łatwe i pewne. Lekka, sztywna rama zapewnia stabilność i komfort niezależnie od nawierzchni. Dodatkowo, zintegrowany tylny bagażnik, pełne oświetlenie LED i kolorowy wyświetlacz TFT z możliwością podłączenia smartfona sprawiają, że SV-7GX jest gotowy na każdy dzień i każdą trasę.
Poczuj pełną kontrolę dzięki nowoczesnym systemom wspierającym kierowcę. Tryby jazdy SDMS dopasowują moc do warunków na drodze, kontrola trakcji STCS dba o przyczepność, a dwukierunkowy quickshifter pozwala na zmianę biegów bez użycia sprzęgła. System Low RPM Assist ułatwia ruszanie i manewrowanie przy niskich prędkościach, a elektroniczne sterowanie przepustnic gwarantuje płynne reakcje silnika.
Zwinność i stabilność to znak rozpoznawczy SV-7GX. Lekka rama kratownicowa, mocny wahacz o przekroju owalnym oraz widelec teleskopowy 41 mm z tylnym amortyzatorem o 7-stopniowej regulacji wstępnej zapewniają komfort i precyzję prowadzenia. Podwójne tarcze 290 mm z przodu i tarcza 240 mm z tyłu z systemem ABS gwarantują pewne i progresywne hamowanie. 10-ramienne felgi aluminiowe i opony Pirelli Angel GT II to pewność przyczepności i trwałości w każdych warunkach.
Nowoczesne LED-owe reflektory projektorowe oraz diodowe światła pozycyjne zapewniają doskonałą widoczność i dynamiczny wygląd. Kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala jest czytelny w każdych warunkach, a możliwość podłączenia smartfona z dedykowaną aplikacją pozwalają mieć pełną kontrolę nad trasą „zakręt po zakręcie”.
| Długość całkowita (mm) | 2160 mm |
| Szerokość całkowita (mm) | 910 mm |
| Wysokość całkowita (mm) | 1295 mm |
| Rozstaw osi (mm) | 1445 mm |
| Prześwit (mm) | 135 mm |
| Masa gotowego do jazdy (kg) | 211 kg |
| Silnik: | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC |
| Moc maksymalna KM/kW (obr./min) | 54 kW przy 8500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy (obr./min) | 64 Nm przy 6800 obr./min |
| Średnica cyl. x skok tłoka (mm) | 81 mm × 62,6 mm |
| Pojemność skokowa (cm3) | 645 cm³ |
| Stopień sprężania | 11,2:1 |
| Rozruch | elektryczny |
| Smarowanie | mokra miska olejowa |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Zawieszenie (przód) | teleskopy, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
| Zawieszenie (tył) | typu link, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe, regulacja napięcia sprężyny |
| Kąt główki ramy/wyprzedzenie (mm) | 25° / 106 mm |
| Hamulce (przód) | podwójne tarcze |
| Hamulce (tył) | tarczowe (pojedyncza) |
| Ogumienie (przód) | 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa |
| Ogumienie (tył) | 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowa |
| Układ zapłonowy | elektroniczny (tranzystorowy) |
| Pojemność zbiornika paliwa (l) | 17,4 l |
| Pojemność oleju przy wymianie (l) | 3,0 l |
| Średnie zużycie paliwa (l/100 km) | 23,8 km/l (4,2 l/100 km) |
| Emisja CO2 | 97 g/km |