Prezentacja Galeria i filmy Cennik Dane techniczne Kolorystyka
SuperSport

GSX-R1000 ABS 2016

Przygoda bez kompromisów

Zbudowany z tego samego materiału DNA, co nasze maszyny MotoGP, GSX-R1000 ABS korzysta obficie z doświadczeń wyścigowych firmy Suzuki. Na cześć powrotu Suzuki do wyścigów MotoGP w sezonie 2015, nowy GSX-R1000 ABS jest ubrany w wyścigowe barwy firmowe - Suzuki Racing Blue – co jest wyrazem wyścigowego ducha i pasji Suzuki. Motocykl wyposażony jest w system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, jest też gotowy upomnieć się o swoje tradycyjne tytuły mistrza osiągów i króla toru wyścigowego.

GSX-R1000 ABS

Cennik

2017
GSX-R1000A (GSX-R1000AL7)
68 500 zł
2017
GSX-R1000RA (GSX-R1000RAL7)
84 000 zł

Znajdź najbliższego dealera

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku pojazdów.

Dane techniczne

Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa999 cm3
Średnica x skok tłoka74,5 mm x 57,3 mm
Stopień sprężania12,9:1
Moc maksymalna185 KM / 11500 obr/min (bez doładowania SRAD)
Moment obrotowy116,7 Nm / 10000 obr/min
Układ zasilaniawtrysk paliwa
Rozrusznikelektryczny
Skrzynia biegów6-stopniowa
Długość całkowita2045 mm
Szerokość całkowita705 mm
Wysokość całkowita1130 mm
Rozstaw osi1405 mm
Prześwit130 mm
Wysokość siedzenia810 mm
Masa własna203 kg
Zawieszenie przódOdwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Zawieszenie tyłWahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Hamulce przód / tyłpodwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód120/70 ZR17 M/C 58W
Opony Tył190/50 ZR17 M/C 73W
Zużycie paliwa (dane wg. standradu WMTC)5,2 l / 100 km
Zbiornik paliwa17,5 L

Kolorystyka

Metallic Triton Blue (YSF)