Prezentacja Galeria i filmy Cennik Dane techniczne Charakterystyka
Portable Fun

DF9.9B

Pierwsze na swiecie silniki zaburtowe o mocy 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM)/7,3 kW (9,9 KM) wykorzystujace układ Lean Burn i wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora

Od 11 100 zł Zobacz cennik

Najnowoczesniejsze rozwiazania powoduja, ze przenosne silniki zaburtowe Suzuki znajduja sie w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostepnej na rynku. Uznaje sie, ze DF20A, 15A i 9.9B sa pierwszymi na swiecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposazonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora. Dzieki skonstruowaniu mniejszych i lzejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wczesniejszych układach) inzynierom Suzuki udało sie zbudowac najlzejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjatkowo niskie zuzycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczen w całym zakresie pracy. Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenosnych silników zaburtowych Suzuki znajduja sie cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.

DF9.9B
DF9.9B

Cennik

Model Śruba Rozmiar śruby Zbiornik paliwa Masa Manetka Technologia Lean Burn Cena brutto
DF9.9BS Aluminiowa 3x9-1/4x9 12l 44kg 11 100 zł
DF9.9BL Aluminiowa 3x9-1/4x8 12l 45kg 11 500 zł
DF9.9BRS Aluminiowa 3x9-1/4x9 12l 47kg 13 700 zł
DF9.9BRL Aluminiowa 3x9-1/4x8 12l 48kg 13 900 zł
DF9.9BTL Aluminiowa 3x9-1/4x8 12l 49kg 16 000 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa

Znajdź najbliższego dealera

Dane techniczne

Model DF9.9B DF9.9BR DF9.9BT
Zalecana wysokość pawęży MM S : 381
L : 508
S : 381
L : 508
L : 508
Układ rozruchowy Ręczny Elektryczny/Ręczny
Masa silnika KG*1 S : 44.0
L : 45.0
S : 47.0
L : 48.0
L : 54.5
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa CM3 327
Średnica x skok tłoka MM 60.4 x 57
Moc maks. kw (kM) 7.3 (9.9)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
4,700-5,700
Sterowanie Rumpel Zdalne Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Ukłąd zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 6A 12V 12A 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 8”1 lub 9”2
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) 7”-12”

Charakterystyka

DF9.9B DF9.9BR DF9.9BTH DF9.9BT
Kolor korpusu - czarny
Układ Suzuki Lean Burn
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Pozycja do pływania w płytkiej wodzie
Powłoka antykorozyjna Suzuki

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne