Prezentacja Galeria i filmy Dane techniczne Charakterystyka
Lightweight Sports

DF50AV/60AV DF50AV/60AV

Pewna kontrola dzięki silnikom zaburtowym Suzuki o wysokiej sile ciągu

Moc potrzebna do napędu łodzi zależy od jej typu i rodzaju kadłuba. Pontony i ciężkie łodzie stwarzają większy opór podczas poruszania się po wodzie, przez co trudniej nimi sterować za pomocą standardowych silników zaburtowych, szczególnie przy niskich prędkościach. Dlatego do napędu tego typu łodzi potrzeba odpowiednich silników, takich jak DF60AV/50AV. Są to wersje o zwiększonej sile ciągu modeli czterosuwowych DF60A/50A. Zaprojektowano je po to, aby zapewniały większą siłę ciągu potrzebną do sprawnego manewrowania ciężkimi łodziami przy niskich prędkościach. Wyposażone w specjalną spodzinę wykorzystującą system High Energy Rotation, dostarczają do 42% większą siłę ciągu przy włączonym biegu do przodu, oraz 136% większą przy włączonym biegu wstecznym*. Takie rozwiązanie zapewnia bardziej precyzyjne i sprawne manewrowanie ciężkimi łodziami, co zwiększa przyjemność pływania. Obydwa silniki zaburtowe to trzycylindrowe jednostki napędowe, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC) i czterema zaworami na cylinder. Układ wtryskowy wykorzystuje układ Suzuki Lean Burn System, który zapewnia niższe zużycie paliwa przy zachowaniu wysokiej mocy i osiągów. Zgodnie z oczekiwaniami oba silniki zostały zaprojektowane przez Suzuki od podstaw pod kątem zwartej budowy i niskiej masy. Porównując je do konkurencyjnych silników w tych samych klasach mocy są one najlżejsze i mają najmniejsze wymiary.

DF50AV/60AV
DF50AV/60AV
DF50AV/60AV - 2

Dane techniczne

Model DF50AV DF60AV 50AVtd DF60AVtd
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 6351
L : 508
X : 6351
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 114.0
X :117.01
L : 120.0
X : 123.01
Rodzaj silnika DOHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 3
Pojemność skokowa CM3 941
Średnica x skok tłoka MM 72.5 x 76
Moc maks. kw (kM) DF50A: 36.8 (50)
DF60A: 44.1 (60)
DF50A: 36.8 (50)
DF60A: 44.1 (60)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,300-6,300
Sterowanie Zdalne Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 2.7 litra
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 19A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.42:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 9”-17”

Charakterystyka

DF60AVTH DF50AVTH DF60AV DF50AV
Kolor korpusu - czarny
Zapłon bezpośredni
Bezobsługowy łańcuch rozrządu
Układ Suzuki Lean Burn
Układ Suzuki Easy Start
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Układ wspomagający trałowanie
HIGH ENERGY ROTATION
Układ ograniczający odchylanie silnika
Dwa wloty wody
Powłoka antykorozyjna Suzuki

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne