Prezentacja Galeria i filmy Cennik Dane techniczne Charakterystyka
V6 Power

DF250AP DF250AP

Pierwszy na świecie silnik zaburtowy z układem Selective Rotation, umożliwiającym zmianę kierunku obrotów śruby napędowej

Od 91 200 zł Zobacz cennik

Nagrodzona konstrukcja silnika z możliwością zmiany kierunku obrotu śruby napędowej Prezentujący zaawansowane rozwiązania techniczne i konstrukcyjne, flagowy silnik zaburtowy Suzuki DF300 został dwukrotnie uznany za najbardziej innowacyjny silnik zaburtowy przemysłu morskiego. Gdy Suzuki wprowadziło pierwszą generację DF300 był on pierwszym na świecie czterosuwowym silnikiem zaburtowym o mocy 220,7 kW (300 KM), co zostało potwierdzone nagrodą za innowacyjność przyznaną w 2006 roku przez organizację NMMA (National Marine Manufacturers Association). Nowy DF300AP ma wiele nowatorskich rozwiązań, wśród których najbardziej godny uwagi jest układ Selective Rotation umożliwiający zmianę kierunku obrotów śruby napędowej. Wzmacniając koła zębate, inżynierowie Suzuki zaprojektowali przekładnię główną modelu DF300AP, która umożliwia obracanie się śruby w lewo lub w prawo. Ta funkcja, wprowadzona po raz pierwszy na świecie, była powodem ponownego przyznania nagrody za innowacyjność w 2012 roku przez organizację NMMA. Model DF250AP bazuje na modelu DF300AP, wykorzystując te same nagrodzone rozwiązania innowacyjne i konstrukcyjne. Wspaniałe osiągi i duża wygoda zostały osiągnięte dzięki wykorzystaniu mocy potężnego silnika V6 i zastosowaniu m.in. układu Selective Rotation, układu precyzyjnego sterowania Suzuki Precision Control i układu Suzuki Lean Burn Control sterującego spalaniem ubogich mieszanek.

* Prosimy skonsultować z dealerem zmianę kierunku obrotów śruby napędowej.

DF250AP
DF250AP

Cennik

Cennik

Model Śruba Masa Manetka Technologia Lean Burn Elektryczna wiązka podłączeniowa 6,5m Zegary Cena brutto
DF250APX Stal nierdzewna 274kg elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 91 200 zł
DF250APXX Stal nierdzewna 279kg elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 91 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa

Znajdź najbliższego dealera

Dane techniczne

Dane techniczne

Model DF250AP1
Zalecana wysokość pawęży MM X : 635
XX : 762
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 X : 274.0
XX : 279.0
Rodzaj silnika DOHC, 24 zawory
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów V6 (55 stopni)
Pojemność skokowa CM3 4,028
Średnica x skok tłoka MM 98 x 89
Moc maks. kw (kM) 184.0 (250)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”

1: Dostępna wersja z układem Suzuki Selective Rotation

Charakterystyka

DF250AP
Kolor korpusu - czarny
Kolor korpusu - biały
System Suzuki Selective Rotation
System Suzuki Precision Control
Dwustopniowa redukcja przełożenia
Układ zmiennych faz rozrządu
Opływowy kształt spodziny
Odsunięty wał napędowy
Zapłon bezpośredni
Bezobsługowy łańcuch rozrządu
Układ Suzuki Lean Burn
System oczyszczania spalin z czujnikiem tlenu
Układ Suzuki Easy Start
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Układ wspomagający trałowanie
Układ ograniczający odchylanie silnika
Dwa wloty wody
Powłoka antykorozyjna Suzuki

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne