Prezentacja Galeria i filmy Cennik Dane techniczne Charakterystyka
High Performance

DF200A/AP DF200A/AP

Fenomenalne osiągi i pełna paleta zaawansowanych funkcji użytkowych gwarantują, że nowy silnik DF200A zyskuje niezrównaną przewagę na wodzie.

Od 70 000 zł Zobacz cennik

Świetny stosunek mocy do masy Przy masie silnika DF200A wynoszącej zaledwie 226 kg*, motorowodniacy mogą wybrać lżejszy, rzędowy, czterocylindrowy silnik, bez rezygnowania ze świetnych osiągów. Dla osób szukających nowego, lżejszego napędu swojej łodzi z czterosuwowym silnikiem V6 (nawet z dwusuwowym starszej generacji), nowy silnik DF200A będzie bardzo atrakcyjną alternatywą pod względem rozmiarów, masy, zużycia paliwa, nie wspominając nawet o cenie zakupu.

* masa silnika z długą kolumną

DF200A/AP
DF200A/AP

Cennik

Model Śruba Masa Manetka Technologia Lean Burn Elektryczna wiązka podłączeniowa 6,5m Zegary Cena brutto
DF200ATL Stal nierdzewna 226kg Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 70 000 zł
DF200ATX Stal nierdzewna 231kg Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 71 000 zł
DF200APL Stal nierdzewna 228kg elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 79 000 zł
DF200APX Stal nierdzewna 233kg elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny 80 000 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa

Znajdź najbliższego dealera

Dane techniczne

Model DF200AP*2 DF200A*3
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 228.0
X : 233.0
L : 226.0
X : 231.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,867
Średnica x skok tłoka MM 97 x 97
Moc maks. kw (kM) DF200A: 147.0
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
DF200A: 5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 44A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Drive-by-wire
F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”

*1: Masa suchego silnika: łącznie z kablami akumulatora, bez śruby i oleju silnikowego, *2: Suzuki Selective Rotation, *3: Dostępny model przeciwbieżny

Charakterystyka

DF200A DF200AP
Kolor korpusu - czarny
Kolor korpusu - biały
System Suzuki Selective Rotation
System Suzuki Precision Control
Dwustopniowa redukcja przełożenia
Układ zmiennych faz rozrządu
Wielostopniowy układ dolotowy
Odsunięty wał napędowy
Zapłon bezpośredni
Bezobsługowy łańcuch rozrządu
Układ Suzuki Lean Burn
System oczyszczania spalin z czujnikiem tlenu
Układ Suzuki Easy Start
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Układ wspomagający trałowanie
Układ ograniczający odchylanie silnika
Powłoka antykorozyjna Suzuki

- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne